Pedig már azt hittem...

A minap fontos könyveim pécsi kiadójának honlapján az általános szerzői listát böngészve némileg meglepve láttam, hogy 2005-ben kiadott regényem elfogyott. Tyűha! Erről eszembe jutott, hogy a könyvnek saját honlaprendszeremben nincs méltó oldala, írói szájtomon csak egy elkezdett, csonka lap árválkodik, így legalább a régi, meglehetősen elavult rendszeremben szereplő oldalt igyekeztem kicsit felújítani. Így sikerült: Szembesülés - No de nem kellene a teljes könyvnek egy jó kis önálló webrendszert építeni, sorra közölve az egyes részleteket és böngészhetővé téve a teljes szöveget? De, kellene. Majd egyszer. Talán. De nem biztos, mert egy hiányregény jellemrajzához nagyon jól illik, ha nehezen érhető el...

Ezek után gyors egymásután két meglepetés is ért.

Az első, hogy tavaly ugyanezen a címen egy másik szerző is publikált regényt. A második: amikor az elfogyást újra ellenőriztem, most már a saját könyveim kiadói listáján, kiderült, hogy a regényem mégsem fogyott el. Visszamentem az összes szerző általános oldalára, s kiderült, elsőre elnéztem a dolgot: a fölöttem szereplő könyvre vonatkozó megjegyzést gondoltam sajátomnak. Így hát, kedves olvasóim, semmi pánik, a Szembesülés a kiadó honlapján a megfelelő űrlap kitöltésével továbbra is megrendelhető. Egyben -endő is.

(Természetesen a Tejmozi is megvásárolható.)

Frissítés 2014, június. Egyelőre (talán) ezen a blogon teszem közzé a Szembesülés szövegét részletenként. Legalábbis elkezdtem. Erről a linkről, illetve a bal hasábra kitett dobozból érhetők el az egyes közlemények:

 

Más:

Másabb:

Szerző: BDK  2012.02.10. 20:04 Szólj hozzá!

Címkék: könyv regény szembesülés

A bejegyzés trackback címe:

https://konyvem.blog.hu/api/trackback/id/tr54091146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása